Jurnal Sang Celaru - Nota 48

30 Mei 2013 - Harga keta nak turun...ramai tol yang gembira ngan berita ni. Kawan-kawan gua tak terkecuali...masing-masing dah pasang plan nak tukaq keta baru. Tapi gua tak excited pun ngan berita ni...langsung gua tak berminat. Bagi gua keta adalah satu liabiliti...jadi tak da makna la harga keta turun pun. Lain la harga minyak ke, letrik ke atau barang-barang keperluan harian lain yang turun. Buat apa gua nak jadi bodo ngan tambahkan lagi bebanan kos sara idop gua yang tak tertanggung ni ye tak? Cukup la dengan apa yang ada...selagi leh guna, pakai je la keta yang ada tu dulu. Kalo setakat beli keta baru semata-mata nak berlagak, gua tak heran pun la kawan...pi mampos la ngan keta lu!!!

Keta idaman gua...apakan daya, mampu berangan je la!!!

3 comments:

cik chenta said...

nice entry :D

jom join GA chenta , tarikh tamatnya 6 jun ni .. cepat join sebelum terlambat .. topup bernilai hingga RM50 dan barangan kosmetik bernilai hampir rm30 bakal menjadi milik anda ...

jom join ---> http://medicalchenta.blogspot.com/2013/06/topup-giveaway-48jam-by-chenta.html

muhamad Nazri said...

angan2 tu bgus bro...rezeki kita tak tahu kan... yg oenting kita usaha.ada la balasannya nati

azmiramin said...

chenta : tq...

nazri : INSYAALLAH...gua stuju ngan lu, kata orang ssuatu realiti tu bermula dr angan2.

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates