Azam 2010

Memandangkan suma orang pakat dok pasang azam tahun baru so aku pun terpaksa la kena wat azam gak coz sekurang-kurangnya bila orang tanya apa azam tahun baru aku tak da la aku blur nak gitau nanti. Walaupun aku tak brapa suka nak wat azam tuk tahun baru ni tapi aku terpaksa gak wat semata-mata nak ikut tradisi ni suma...kalo tak ikut nanti orang kata apa plak. Yela masyarakat kita ni kan lebih mementingkan tradisi daripada rasional akal tu sindri...kalo tak takkan wujud la pepatah yang berbunyi 'Biar Mati Anak, Jangan Mati Adat'. Tu dia!!! Sanggup mati anak semata-mata nak jaga adat punya pasal...so aku follow je la. Kat bawah ni aku senaraikan azam aku tuk tahun baru ni. Huhu...

1. Nak cari awek.
2. Nak cari makwe.
3. Nak cari cewek.
4. Nak cari girlfriend.
5. Nak cari marka.
6. Nak cari seseorang yang sudi menjadi bidadari di hati aku ni.
7. Nak cari sorang wanita yang sudi trima diri aku yang buruk ni.

2 comments:

Abdul Wafiy said...

weh, salah satu azam aku pn cm ko gak..aku rasa dh smpai mase aku kene ade sum1

azmiramin said...

hg kn ada aku...wakakaka.

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates