Coretan Hari Pertama Di Semestar Baru

Buat pertama kalinya aku ke kelas dihari pertama semestar baru sejak kali terakhir aku melakukannya pada tahun 2007 yang lalu...sumanya gara-gara kelas Marketing Channels yang diajar oleh Hajah Rosmadah. Orang kata dia ni ganas dan agak straight, so nak tak nak aku kena gi la gak kelas ni walaupun kaki aku ni berat nak melangkah...nak-nak plak aku kelewatan dan dalam masa yang sama plak aku tak tau kelas kat mana. Memang gelabah beb!!! Nasib baik la masa aku masuk kelas, orang tua tu tak masuk lagi...kalo tak jawabnya aku balik sambung tidoq ja la. Huhu...


2 comments:

Sir Marcello said...

belajaq rajin2..baca buku tue...hang dah dapat big chance...jangan sia2kan...

azmiramin said...

huhu...baekkk!!!!

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates