Cobaan...!!!

Sedar tak sedar sok dah nak raya...aku duit sekupang pun tak da dalam poket ni. Gaji yang pada mulanya dijanjikan akan masuk pada ari Jumaat di tunda pada pagi ni, harap-harap masuk la. Kalo tak, tak beraya la aku jawabnya sok ni. Adei!!! Skunk ni aku ada satu masalah, aku tak da duit nak isi minyak motor tuk gi amik duit gaji...memburukkan lagi keadaan apabila tayar motor aku tiba-tiba ja pancit tadi ni. Adei!!! Kalo cam ni jangan kata nak gi amik duit...aku nak balik umah pun tak leh. Nampak gayanya nak kena menapak la aku dari tempat keja ke umah...perghhh!!! Sesungguhnya aku warganegara Malaysia yang malang...

4 comments:

Selipar Putus said...

sodih bebenor aku bce entry ni..huhu. isi minyak motor gune minyak masak jela yob... hehe

azmiramin said...

haha...nk kasi enjin jem leh la try tngk.

cik yuki said...

bersabar lah ! ^^

azmiramin said...

aku hidup dlm kesabaran...

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates