Sakit Badan

Adei!!! Jatuh motor sikit je...tak da la parah pun. Tapi sakitnya still lagi terasa sampai ari ni...nak bergerak pun susah. Sengal-sengal kat badan ni membataskan pergerakan aku, sakit-sakit kat badan ni menyukarkan aku...lenguh-lenguh kat badan ni memalaskan aku. Hehe...apa aku mencarut ni? Masa jatuh motor ari tu rasanya kepala hotak aku ni tak terhentak pun. Ntah la...apa yang aku tau badan aku ni still lagi sakit-sakit. Nampak gayanya nak kena gi spital gak check tengok...mana la tau kot-kot ada kecederaan dalaman ke hapa kan. Huhu...harapnya tak da apa-apa la ye?

2 comments:

Mknace said...

harap semua ok

:) :) :)
i'm back
terbaeekkk!!!!
jengjalan dari mknace unlimited

azmiramin said...

syukur,tiada apa2...

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates