Manchester United vs Sunderland 2011/2012

Aku terlepas lagi nak tengok game Man U...ni suma gara-gara aku kena keja malam la ni. Huhu...kalo di ikutkan nak ja aku brenti keja, tapi bila pikir-pikir balik rasa cam bodo la plak. Yela!!! Hanya kerna bola takkan la sampai nak brenti keja ye tak? Kalo bola tu leh kasi aku makan tak pa la gak? Ni orang lain yang kaya aku plak yang nak kena makan batu...huhu. Apa-apa pun Man U dah menang...yihaaa!!!!

2 comments:

Hans said...

nasib
hohohoho

azmiramin said...

dlm bola sepak elemen nasib mmg d perlukan...haha.

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates