Lurah

Masa nak pi kelas pagi tadi mata aku ni secara tak sengaja telah terpandang sesuatu yang tak sepatutnya aku pandang...aku cuba-cuba pandang ke arah lain tapi mata aku tetap gak memandang ke situ. Aku berkata sindirian kepada mata aku, "Hang ni mata, pantang nampak peluang sikit terus lupa daratan!!! Cuba la pandang ke lain sama dan menghayati keindahan bumi tuhan ni." Pas berkata cam tu aku seakan-akan tersedar dari lamunan ja...terus aku pandang ke lain. Aku ngat benda ni habis setakat tu ja tapi masa dalam kelas tadi aku still terbayang-bayangkan benda yang aku pandang tadi ni. Argghhhh tertekannya aku!!!!


Hangpa tau tak benda apa yang aku tertengok pagi tadi tu? Huhu...sebenarnya aku tertengok lurah sorang minah ni. Tapi ni kannya lurah dendam tapi lurah bontot...aku berani bersumpah yang aku tak sengaja tertengok lurah minah tu bai!!! Aku tak sengaja ma...tak tau malu ke minah tu hah? Kalo bontot tu lawa tak pa la gak...ni menggerutu semacam ja, dah r banyak selulit. Geli siot!!! Harap-harap mimpi ngeri ni cepat ilang la dari diri aku ni...huhu. Bodoh punya orang!!!! Kalo dah tau diri tu buruk tak payah la nak tayang kat orang...bungkus bagi elok. Orang pun tak da la naik meluat sangat kat hang...bangang!!!

4 comments:

Sir Marcello said...

montot gak lu layan~

azmiramin said...

gua xsengaja ma...kalo tak sumpah aku xmau tngk bontot yg mengerikan tu.ari ni sehari gua tak lalu mkn nasi...huhu.

encik remy said...

gua thu..hahhaa..gua nmpak gak!!!damn

azmiramin said...

yg lu nmpak tu bontot lembu...kira ok la sikit.yg gua nmpak ni lg jijik dr bontot lembu da...babi tol minah tu!!!kalo sem ni gua ada repeat paper tau la sbb apa...hahaha.

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates