Pengajaran

Ketika aku balik cuti mid-sem ari tu aku telah blaja beberapa perkara. Antaranya:

1. Kepada ibubapa yang ada anak perempuan tu tengok-tengok sama anak dara hangpa tu, jangan kira nak mengata kat orang ja sampai anak dara wat hal kat luaq pun tak tau.

2. Kepada ibubapa yang ada anak lelaki plak, tengok-tengok sama anak teruna hangpa tu coz t tak pasal-pasal kena fitnah tuk jadi pak sanggup plak.

Aku tulis ni bukan tujuan tuk mengaibkan sesiapa...just sebagai ingatan wat aku dan kita suma. Bak kata orang, 'Yang Baik Dijadikan Tauladan, Yang Buruk Dijadikan Sempadan'.

2 comments:

Sir Marcello said...

ringkas dan padat..tp pemalas...wei cerita skit~ hahhaa

azmiramin said...

aku busy,xsempat nk tulis panjang2...lgpn xelok buka aib org.lu pk la sindri...aku rasa hg leh agak kot jln cita dia cam na.huhu...

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates