Syahdunya Di Pagi Ini

Pagi tadi ngah aku sedap-sedap layan baring tiba-tiba ada sekor makhluk putih ni yang kejutkan aku bangun tuk ke kelas...aku tengok jam, kol 7.40 pagi. Sial, aku terlewat tuk ke kelas!!!! Aku pun apa lagi? Kelam kelibut la bangun mandi sampai nak berak pun tak sempat...kalo nak ikutkan malas aku nak mandi coz sejuk nak mampos!!! Tapi di dalam kedinginan pagi aku terpaksa gagahkan diri aku gak tuk mandi coz mengenangkan kat kelas t aku bakal berhadapan ngan cewek-cewek yang bisa menggegarkan duniya...kalo gi kelas tak mandi jatuh r reputasi aku dan dalam masa yang sama tak da la chance aku nak ayat cewek-cewek tu. Huhu...lepas dah mandi aku pun cepat-cepat bersiap...ngan mengenakan jeans dan sehelai t-shirt yang ada tertulis Kolej Resak aku pun melangkah ngan penuh kehenseman dan macho ke kelas.

On da way tuk ke kelas aku merasakan kedinginan pagi semakin menyucuk-nyucuk tubuh aku yang tegap ni...menggeletar aku di watnya. Nak ja aku peluk makhluk putih (Edy) yang sedang menunggang moto tapi di sebabkan takut orang pikir yang bukan-bukan aku batalkan ja la niat aku tu...t tak pasal-pasal orang kata kami gay. Huhu...turun ja dari moto aku merasakan seluruh badan aku mengeras. Disebabkan ni aku terpaksa bergerak cam robot...dah r kelas aku kat tingkat 2 blok C, seksa tol!!! Sampai ja aku kat kelas aku ngan Edy tengok kelas lengang ja...just ada 2 orang cewek. Salah sorang dari cewek 2 kata kelas batal...cibai tol!!! Setelah segala kepayahan aku berjaya tempuhi alih-alih kelas kena batal...bengang tol aku. Aku terpaksa tahan berak dan kesejukan akhirnya ni ja yang aku dapat? Huhu...aku merupakan warganegara Malaysia yang malang Sungguh syahdu di pagi ini...huhu.

2 comments:

Sir Marcello said...

hahaha padan muka ko~

azmiramin said...

sial!!!xda kls 2 aku xberapa t'kilan sngt...tp yg aku frust sngt ni aku xleh jmp cewek2 yang comey 2.huhu...

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates