Penyepian Diriku


Balik saja aku dari cuti ari raya pada Ahad lepas terus saja aku mendiamkan diri tanpa sebarang perkembangan dan berita…kelas cam besa r mana aku pi pun, blog plak tak diupdate, Myspace dan Facebook serta yang seumpama dengannya aku tak online. So ni secara tak langsung telah menimbulkan tanda tanya kepada sesetengah kawan aku samada aku dah kembali ke Arau atau blom? Yang pikir aku dah mati pun ada gak…kuang ajaq tol!!!! 2-3 orang gak la kawan-kawan aku yang kol dan mesej bertanyakan akan hal penyepian diri aku secara tiba-tiba ni…ada gak rupanya orang yang amik berat akan hal aku ni. Hehe…nampak la sangat yang aku ni amat penting kat depa. Wakakakaka…bangganya aku.

Actually aku kannya sengaja nak mendiamkan diri secara tiba-tiba ja…aku ada sebab dan alasan aku yang tersendiri diatas penyepian ni. Untuk makluman suma aku skunk ni ngah menghadapi beberapa masalah besar yang memeningkan. Kalo 1 masalah ja tak pa la gak tapi ni sampai 2-3 masalah dalam 1 masa…cam na tak pening beb? Silap-silap leh gila woo…so tuk mengelakkan diri aku dari jadi gila aku terpaksa bagi 100% fokus kat masalah aku ja, soal lain aku terpaksa ketepikan dan lupakan wat sementara waktu ni. Hangpa suma jangan risau…aku akan cuba setelkan masalah aku ni seberapa kadar yang segera. Aku tau kalo lama-lama sangat nanti mesti hangpa suma pakat rindu kat aku…tol tak? Hahahaha…nanti dah setel masalah aku ni aku akan citakan apa masalah aku yang sebenaqnya satu persatu kat hangpa suma.



4 comments:

EPAR said...

selamat settlekan problem2 tu.. lpas ni, kta cri problem baru plak.. bru la happening.. hehe.. hidup xbest tanpa mslh.. :)

p/s: tp, klau mslh besar, xtertanggung plak, rite..

azmiramin said...

yup!!!xda masalah pun satu masalah gak...huhu.

Sir Marcello said...

ko nie mmg bermasalah lah..settlekan masalah yang mudah dahulu..masalah takkan selesai jika ko settlekan suma tue serentak!!..kecuali ia berkait..jika perlukan bantuan..calling2 lah~~

azmiramin said...

hahaha...thank bro!!!tau la aku cam na nak setelkan t...jgn riso,sikit ari lagi aku akan kembali.aku tau la hg rindu ka aku...wakakakaka.

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates