Aku Yang Tak Tidoq-Tidoq Lagi


10.14 a.m - Aku still tak dapat lelapkan mata...roommate aku si Sam dah pun bangun. Mesti dia tergejuz coz aku tak tidoq lagi walaupun dia wat tak tau ja kat aku. Mana la dia sempat nak amik tau hal aku coz dia dok sibuk ngan kampung dia kat laptop tu(dia ni gila main game Travian)...bangun tidoq ja benda pertama yang dia wat ialah tengok kampung dia. Maklum la ketua kampung berjaya la katakan...aku dengar banyak kampung jugak yang berada di bawah pentadbiran dia. Hebat tol dia ni!!! Kampung Zack a.k.a Carlos pun dia gak yang amik alih...suma ni gara-gara sifat pemalas Zack yang nak jaga kampung dia. Last-last skali Sam amik alih kampung dia...memang tak bertanggungjawab tol si Carlos ni. Harap nama ja ganas...huhu.


4 comments:

CaHaYa HiDuPKu said...

wah..ada geng..dia main travian dunia brapa? negara mana????? >_<

azmiramin said...

la main gak rupanya...aku ngat dia sorang ja y main.rupa2nya ada sorang lg bakat ketua kampung...hahaha.aku xamik tau pn dunia brapa n negara mn dia main coz aku tak berminat tuk jd ketua kmpung.hahaha...

CaHaYa HiDuPKu said...

hehe..tak dapat jadi Perdana Menteri, jadi ketua kampung pun orait gak..hihihi

azmiramin said...

ok la 2...dr jd kutu jalanan baik jd ketua kmpung.ada gak org respek kat kita...kalo jd kutu org meluat lg ada la.haha...

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates